قابل توجه دانشجویان گرامی
دانشگاه علامه طباطبائی در نظر دارد در اجرای سیاستهای دانشگاه مبنی بر بهرهگیری از افراد مستعد برای تصدی پستهای مدیریتی، ایجاد فرصت برای زنان و جوانان، بهرهگیری از قابلیتهای افراد متخصص، باتجربه و مستعد درونسازمانی وکمک به شفافسازی فرایند انتخاب و انتصاب در دانشگاه، برای تصدی پست رئیس اداره روابط عمومی، از همه داوطلبان واجد شرایط در خانواده دانشگاه (اعم از اعضای هیاًت علمی،کارکنان و دانشجویان مقطع دکتری) برای قبول مسئولیت دعوت به همکاری نماید.
الف) شرح وظایف رئیس اداره روابط عمومی
۱. ارتقای سطح اعتماد عمومی با پایبندی به شفافیت، اطلاعرسانی دقیق، و تسهیل ارتباط با ذینفعان
۲. تصمیمسازی در خصوص سیاستهای خبری، ارتباطی و انتشاراتی دانشگاه
۳. آمادهسازی زیرساختهای اطلاعرسانی و اجرای «قانون انتشار و دسترسی آزادانه به اطلاعات»
۴. مدیریت پایگاههای اطلاعرسانی و خبری اینترنتی فارسی و انگلیسی
۵. کمک به گردش اخبار و اطلاعات در دانشگاه
۶. مدیریت تولید، انتشار و ارزیابی پیامها، محصولات فرهنگی و هنری و برنامههای رسانهای اثربخش (در مطبوعات، رادیو و تلویزیون، و فضای مجازی) درباره برنامهها و مدیریتهای دانشگاه
۷. مدیریت برگزاری نشستها، همایشها، کنفرانسها، دیدارهای عمومی و سایر رخدادها در دانشگاه؛ و اطلاعرسانی درخصوص آنها
۸. مشارکت در انجام امور مطبوعاتی و سمعی و بصری براساس برنامههای مصوب دانشگاه
۹. ایجاد ارتباط موثر با واحدهای روابط عمومی سایر نهادها و سازمانها
۱۰. پاسخگوئی به پرسشها و نیازهای اطلاعاتی ارباب رجوع
۱۱. مشارکت در تهیه تقویم دانشگاهی براساس رویدادهای مهم ملی، مذهبی و بومی
۱۲. مشارکت در نظر سنجی و انعکاس افکار عمومی جهت بهرهبرداریهای لازم دانشگاه
۱۳. هماهنگی و اقدامات لازم جهت تهیه و ضبط برنامههای رادیویی، تلویزیونی و مطبوعاتی
۱۴. مشارکت در انجام امور مطبوعاتی و سمعی و بصری مربوط به برنامههای مصوب دانشگاه
۱۵. دریافت مطالبات، مکاتبات و شکایات مردمی و ارجاع آن به مراجع و واحدهای ذیربط
۱۶. شرکت فعال در دورههای کارآموزی، مهارتی و اموزشی جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله
۱۷. صیانت از حریم دانشگاه در مقابل فضاسازیهای رسانهای و کمک به پاسخگویی دانشگاه به ابهامها، شایعات و انتشار اخبار نادرست
۱۸. مشارکت در تدوین و مدیریت انتشار گزارشهای دورهای عملکرد دانشگاه
۱۹. تسهیل و تسریع ارتباطات درون سازمانی بین مدیریت با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه
۲۰. ساماندهی آرشیو اسناد اطلاعرسانی و روابط عمومی
۲۱. طراحی و مدیریت برند دانشگاه
۲۲. طراحی و مدیریت بصری و مبلمان دانشگاه
۲۳. انجام سایر امور مربوط و حسب مورد با دستور مقام مافوق
ب) شرایط احراز سمت رئیس اداره روابط عمومی
- برخورداری از صلاحیتهای عمومی بر اساس قوانین کشور
- تسلط به دانش و مهارتهای مدیریت ارتباطات بین فردی، گروهی، سازمانی، اجتماعی و رسانهای
- دارای مهارت در یکی از حوزههای روزنامهنگاری، فیلمسازی، تولید انیمیشن، یا سایر محصولات رسانهای
- مسلط به مهارتهای ارتباطات کلامی و نوشتاری در زبانهای فارسی و انگلیسی
- دارای ارتباطات مناسب با فعالان رسانهای (روزنامهها، خبرنگاران، خبرگزاریها و ...)
- تسلط بر شیوههای نوین ارتباطات و شبکههای اجتماعی (روابط عمومی الکترونیک)
- آشنایی با نرمافزارهای کاربردی عمومی و نرمافزارهای تخصصی حوزه رسانه و ارتباطات
- تجربه خبرنویسی، ویراستاری و تدوین متون خبری
- آشنایی با حقوق و قوانین رسانهای و روابط عمومی
ج) مدرک تحصیلی
داوطلبانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم ارتباطات، فرهنگ و ارتباطات، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، روابط عمومی، روزنامهنگاری و مدیریت رسانه هستند، در اولویت انتخاب میباشند.
د) مدارک مورد نیاز
۱. نامه درخواست شامل متنی با حداکثر ۱۰۰۰ کلمه که توضیح دهد ویژگیها و توانمندیهای متقاضی چگونه با نیازمندیهای سمت رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه متناسب است.
۲. تکمیل فرم ارزیابی و مشخصات (پیوست)
۳. ارسال اسکن مدرک تحصیلی
سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.
هـ)شرایط همکاری
شرایط اداری همکاری و پرداخت حقوق و مزایای مربوط تابع ضوابط اداری دانشگاه خواهد بود.
و) نحوه ارسال درخواست
کلیه افراد علاقمند به همکاری که شرایط مورد نظر برای تصدی پست اعلام شده را دارا میباشند، میتوانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۹، با ارسال خلاصه سوابق و مشخصات خود در قالب فرم ارزیابی (پیوست) به نشانی پست الکترونیک farakhan@atu.ac.ir اقدام نمایند.
داوطلبان میتوانند جهت اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ارزیابی به سایت دانشگاه به نشانی atu.ac.ir مراجعه نمایند و یادر صورت داشتن هرگونه سوال با شمارههای داخلی ۲۱۰۷ (آقای محمدی) و ۲۱۲۰ (خانم رضایی) تماس حاصل نمایند.
نظر شما :