نشست تخصصی«سلبریتی‌گری؛ منطق دنیای امروز» در دانشکدۀ علوم ارتباطات

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۰۹۸
تعداد بازدید:۷۱۵
نشست «سلبریتی‌گری؛ منطق دنیای امروز» در دانشکدۀ علوم ارتباطات، به همت انجمن علمی ارتباطات و همکاری پژوهشکدۀ ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در سالن همایش‌های دانشکدۀ علوم ارتباطات برگزار شد.
نشست تخصصی«سلبریتی‌گری؛ منطق دنیای امروز» در دانشکدۀ علوم ارتباطات

در نشست تخصصی«سلبریتی‌گری؛ منطق دنیای امروز» که دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، هادی خانیکی، مدیرگروه ارتباطات دانشکدۀ علوم ارتباطات، سید محمدمهدی خویی، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی و صادق پیوسته، دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی سخنرانی کردند.

در این نشست، سید محمدمهدی خویی، به تعریف گفتمان و هژمونی پرداخت و اینکه سلبریتی‌‌ها برای اینکه خود را در درون ساختار طبقه متوسط بازتولید کنند موقعیت سوژه‌گی ایده‌آل یک نظام معنایی می‌شوند.

هادی خانیکی، مدیرگروه ارتباطات نیز از منظر نگاه «گی دبور» به مسئله سلبریتی و نمایشی شدن آن پرداخت و در پایان صادق پیوسته هم به پیشینه موضوع‌‌های داخلی و خارجی در مورد سلبریتی‌ اشاره کرد.

منبع خبر: عطنا


نظر شما :