بازدید اعضای دانشکده علوم ارتباطات از مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۹ کد : ۲۵۷۲۷ خبر روز اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۱۵۲
جمعی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم ارتباطات روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.
بازدید اعضای دانشکده علوم ارتباطات از مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی

دکتر محمد نقی‌زاده رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علامه طباطبائی و مهندس آریا مدیر شتاب‌دهنده نوین‌تک به عنوان میزبان بازدیدکنندگان را همراهی کردند.

در ابتدای جلسه دکتر نقی‌زاده به معرفی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه پرداخت. به گفته او این مرکز در سال 1396 افتتاح شد و یکی از قوی‌ترین مراکز در حوزه‌ نوآوری علوم انسانی در کشور است. نقی‌زاده ضمن معرفی شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های مستقر در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری این دانشگاه، به ارائه توضیح در خصوص چگونگی فعالیت، میزان درآمد زایی و اشتغال‌آفرینی آنها در این حوزه پرداخت. او در پایان به اهمیت مراکز مذکور در دانشگاه‌ها و مراکز علمی جهت رشد نیروهای تازه کار، شرکت‌های نوپا و همچنین اهمیت آموزش عملی و کاربردی در کنار آموزش تئوری و آشنایی مراکز مختلف با یکدیگر مباحثی را مطرح کرد.

در ادامه دکتر محمد مهدی مولایی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم ارتباطات توضیحاتی از پیشرفت راه‌اندازی مرکز نوآوری دانشکده علوم ارتباطات ارائه کرد و هدف این بازدید را مقدمه‌‌‌ای در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنایی اساتید و دانشجویان دانشکده با فضای نوآوری دانشگاه اعلام کرد. سایر اساتید و دانشجویان شرکت‌کننده در جلسه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره نوآوری و کارآفرینی در محیط دانشگاه پرداختند.

در ادامه گروه بازدیدکنندگان با همراهی و راهنمایی دکتر نقی‌زاده از مجموعه شتاب‌دهنده‌ها و کسب‌وکارهای آن مرکز بازید به عمل آوردند و برنامه با گفت‌وگو و معرفی مدیران برخی از کسب‌وکارها به پایان رسید.

کلید واژه ها: دانشگاه مرکز نوآوری دکتر نقی نقی زاده زاده


نظر شما :