الکترونیکی شدن بررسی درخواستهای آموزشی دانشجویان در کمیسیون موارد خاص دانشگاه
نظر به الکترونیکی شدن بررسی درخواستهای آموزشی دانشجویان در کمیسیون موارد خاص دانشگاه، به اطلاع میرساند ارایه درخواست تمدید سنوات تحصیلی در سامانه آموزشی گلستان، منوط به عدم ایجاد سرترم و عدم انتخاب واحد برای نیمسال مورد تقاضا میباشد، لذا برای جلوگیری از هر گونه اعتراض و ایجاد اختلال در فرایند الکترونیکی اعطای مجوز سنوات آموزشی از سوی کمیسیون موارد خاص دانشگاه، بعد از بررسی همکاران از وضعیت دانشجویانی که نیازمند تمدید سنوات در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 میباشند، به نامبردگان اعلام می گردد حداکثر یک ماه قبل از انتخاب واحد و قبل از ایجاد سرترم، جهت تمدید سنوات، به سامانه آموزشی گلستان مراجعه و درخواست خود را ارایه نمایند. تاکید میگردد برای این دسته از دانشجویان قبل از ارایه درخواست در سامانه گلستان و صدور رای کمیسیون موارد خاص دانشگاه، به صورت دستی سرترم و انتخاب واحد در نیمسال آتی ایجاد نمیشود.
نظر شما :