• آرشیو دانشکده در رسانه ها


«اینفودمی»، شبه‌ویروسی در شرایط مواجهه با کرونا
دکتر خانیکی درباره مفوم اینفودمی گفت: شرایط فعلی یک مفهوم مهم به نام اینفودمی را ایجاد کرده است. منظور از اینفودمی پیش آمدن وضعیتی است که طی آن افراد فعال و کاربران فضاهای مجازی دوشادوش ویروس به تبادل اطلاعات درباره این بیماری می‌پردازند و جامعه قربانی ویروس کرونا، با یک شبه‌ویروس دیگری نیز روبه‌رو است. در این شرایط شفافیت اطلاعات پزشکی و سرعت انتشار اطلاعات دقیق و ثبات و پایداری آن‌ها اهمیت می‌یابد
 ٠٩:٢٦ - 1399/02/22 - نظرات : ٠متن کامل >>
توقع نگاه حرفه‌ای از ایران اینترنشنال اشتباه است
یکی از مهمترین رسالت‌های رسانه علاوه بر ارائه اخبار دقیق و درست و خالص به مخاطب، پایبندی و ملحوظ نظر داشتن اخلاق است؛ اخلاق رسانه یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر برای رسانه‌هایی است که ادعای حرفه‌ای بودن دارند
 ٠٩:١٩ - 1399/02/22 - نظرات : ٠متن کامل >>
ضعف ارتباطی و تعاملی در آموزش‌های مجازی دانشجویان و طراحی ۱۱ گزینه برای شیوه برگزاری امتحانات
رئیس دانشکده با اشاره به مشارکت حداکثری دانشجویان و استادان در آموزش‌های مجازی، گفت: با وجود مشارکت بالای این آموزش‌ها، اما طبیعتاً آموزش‌های حضوری مزایایی دارد و ما نمی‌توانیم آموزش‌های مجازی را جایگزین آن کنیم
 ٠٩:٥٠ - 1399/02/15 - نظرات : ٠متن کامل >>
هادی خانیکی در دیدار با رئیس‌جمهوری: ارتباطات بحران، پابه‌پای مدیریت بحران لازم و ضروری است
دیدار رئیس‌جمهوری با روانشناسان، جامعه‌شناسان، فعالان حوزه اجتماعی و رؤسای انجمن‌های علمی دانشگاهی برگزار شد
 ٠٩:٤٢ - 1399/02/15 - نظرات : ٠متن کامل >>
نقش آموزش مجازی؛ جایگزین یا مکمل؟
با گسترش کرونا در سطح کشور و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، مسیر آموزش در فضای مجازی در پیش گرفته شد. هرچند این شیوه آموزش تاکنون موفقیت‌هایی را در پی داشته است اما از دید برخی صاحبنظران و استادان، آموزش مجازی تنها می‌تواند به عنوان مکمل آموزش حضوری و موازی با آن ادامه داشته باشد و جایگزینی آن هم تنها در شرایط خاص و بحرانی نظیر دوران کرونایی امکان‌پذیر است
 ٠٩:٣٤ - 1399/02/15 - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدی >>