• همکاری های بین الملل


هادی خانیکی:
پروژه دموکراسی از خرداد ۷۶ تا اردیبهشت ۹۶
استاد ارتباطات دانشکده علوم ارتباطات گفت: شگفت آنکه مردمی که درگیر با مسائل و تنگناهای اقتصادی و معیشتی بودند، به کسی رأی دادند که دغدغه نخستش آزادی و جامعه مدنی بود.
 ١٦:٠٦ - 1396/03/02 - نظرات : ٠متن کامل >>
مهدخت بروجردی:
نقش متفاوت روابط عمومی‌ها در عصر جولان «شهروند-خبرنگار»
عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات : فضای مجازی شرایط کار روابط عمومی‌ها را به طور حتم تغییر داده است ولی نمی‌توان در مورد جهت آن به طور کامل قضاوت کرد. عملکرد فضای مجازی از دیدگاه مثبت را می‌توان این گونه توضیح داد که حضور شهروند-خبرنگاران امکان هرگونه تکذیب یا اظهارات نادرست را از روابط عمومی‌ها سلب می‌کنند.
 ٠٩:٠٧ - 1396/02/30 - نظرات : ٠متن کامل >>
محمدمهدی فرقانی:
رسانه‌ها توان تغییر در سیاست را دارند
امروزه از رسانه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارها و نهادهای اجتماعی یاد می‌شود، اما در ایران گاهی تاثیر مطبوعات و رسانه‌ها در حد کشورهای توسعه‌یافته نیست و مسائلی مانند بومی‌سازی نه چندان عمیق فناوری رسانه و مضاف بر آن محدودیت‌های اجتماعی در قالب عرف، برخورد جامعه را با این مهم چندگانه کرده است. افزون بر موارد یاد شده، مباحث نسبی، سلیقه‌ای و گسترده در جامعه رسانه‌ای کشور معضل دیگر رسانه‌هاست که در ایام انتخابات نمود بارزتری دارد.
 ٠٩:٢٢ - 1396/02/19 - نظرات : ٠متن کامل >>
با تدریس عباس اسدی و عباسعلی رهبر؛
کارگاه تخصصی «شیوه‌های پیش‌بینی اخبار و مسائل سیاسی روز» برگزار شد
 ٠٩:١٧ - 1396/02/19 - نظرات : ٠متن کامل >>
حسینعلی افخمی در گفت‌وگوی تفصیلی با عطنا؛
ثبت‌نام‌های انتخابات شبیه سریال‌های طنز بود
استاد ارتباطات دانشکده فقدان حزب و فقدان ارتباطات میان مردم و سازمان‌ها را از عوامل ثبت‌نام گسترده مردم در انتخابات عنوان می‌کند. افخمی همچنین به سبک زندگی ایرانی که رسانه‌ها و تبلیغات به مرور ساخته‌اند اشاره می کند و توضیحات جالبی ارائه می‌دهد.
 ٠٨:٥٩ - 1396/02/19 - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعدی >>